čtvrtek 5. prosince 2013

Video: All about my hair

Zdravím a přeji pěkný čtvrtek !
Už jsem nějakou tu dobu nenatočila video a tak zase nastal čas nějaké přidat. Už je to déle, co se mě někdo ptal jak se starám o vlasy a když jsem viděla video na tento způsob od krásné Lauren (na video se určitě podívejte TADY), přišlo mi jako dobrý nápad vám o tom něco říct. Doufám, že se vám video bude líbit :)
Kdybyste měli další jakékoliv otázky ohledně mých vlasů nebo i jiného tématu (které se týká blogu!), ráda vám odpovím na mém ask profilu, který najdete tady.
P.S. Doufám, že jste byli hodní a neodnese si vás dnes čert ! :D Pěkného Mikuláše ♥


8 komentářů :

  1. V tomhle videu ti moc sluší, i když Tobě to sluší pokaždé. A můžu se zeptat odkud máš mašličku, kterou máš ve vlasech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to gumička z H&M a moc děkuji za komplimenty ! ♥

      Vymazat
  2. michael jackson....bože ty jsi trapná

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi zlato prostě kráska! A jak si roztomilá ve videu, tvůj blog♥

    OdpovědětVymazat
  4. máš krásne vlasy a takto v cope + natočené + mašlička sú ešte krajšie! :) a video je skvelé, ako vždy:) dúfam, že čoskoro bude ďalšie:D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi strašně krásnááá :)

    OdpovědětVymazat
  6. pěkný video a musím říct, že máš krásné vlasy :-)
    ChickWithKick and her life

    OdpovědětVymazat
  7. Máš fakt krásné vlasy, o takových se mi může jen zdát!:)

    sunstreetmonidesign.blogspot.com

    OdpovědětVymazat