pátek 20. prosince 2013

Video: Christmas TAG

Přeji pěkný den ♥
Už se nám to hodně rychle blíží. Dnes poslední školní den v tomto roce. Teď nás konečně čekají ty pohodové a letos i celkem dlouhé prázdniny.
Jsem ráda, že jsem tohle vánoční video stihla natočit a zveřejnit včas. Stávkoval mi movie maker a video mi nešlo uložit. Nakonec se všechno vyřešilo a je tu připravovaný vánoční TAG. Videa mě teď moc baví dělat, když vidím jak rychle stoupá číslo odběratelů na youtube. Jsem za to strašně moc vděčná ! :)


6 komentářů :

  1. jé. skvělý video :) líbí se mi, jak jsi v těch videích svá, žádná přetvářka :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přetvářku nemám ráda a moc děkuji ! :)

      Vymazat
  2. Neee tu část, jak zpíváš, jsi měla nechat v normální rychlosti, určitě by to bylo super :D Parádní video!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeežiš to by asi dopadlo :D nejsem dobrá zpěvačka, ale děkuju moc :)

      Vymazat
  3. cool!
    maybe we can follow each other? let me know! <3 http://exality.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat