úterý 10. prosince 2013

Video: swap with B-fashions

Zdravím a přeji pěkný den :)
Dnes tu pro vás mám něco trochu nového. S Barčou z blogu B-fashions jsme se dohodly, že uspořádáme swap. Pro ty kdo nevědí, že si pošleme různé produkty do určité částky. Byla to pro mě úplně nová zkušenost a jsem strašně nadšená. Proto ve videu uslyšíte asi milionkrát slovo úžasné, krásné atd. Když mi balíček přišel, nebylo už moc dobré světlo pro video, ale já se nemohla dočkat až se dozvím jaký je obsah a chtěla jsem hlavně pro vás natočit celkové rozbalování.
Doufám, že si video užijete a bude se líbit. ♥


8 komentářů :

  1. Pěkný video! :) Bára si s balením dárků hezky vyhrála.. Budu se opakovat, ale působíš strašně mile a sympaticky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé Týnuš to je pěkný :)) U celého videa jsem se tak pousmívala jsem ráda, že se ti vše líbí .♥ Právě píšu také článek .
    Jo a jak jinak ti to moc sluší )

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, tak toto video bylo moc milé, je hezké tě vidět se radovat :) to muselo stát !:)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Týnko, jsem ráda že jsem na Tvůj blog dneska náhodou přišla. Ihned mi bylo ctí stát se Tvou pravidelnou čtenářkou a hned jsem dala odběr na youtube. Jsi úžasná, jsi tak neobyčejně nádherná, závidím Ti ty krásný zuby a ty vlasy, pleť :D! Jako já se můžu rozplynout tady :D ! Hrozně mě těší že jsem Tě objevila, navíc na to jak jsi hezká, mi přijdeš taky hodně skromná a umíš se krásně radovat z maličkostí a já se raduji z toho, že takový člověk vůbec existuje ;)..Tebe bych chtěla potkat! Těším se na další a další články. PS:Pořád se na nás ve videích tak krásně usmívej a buď sama sebou :))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani nevíš jak jsi mi teď zvedla náladu ! :) tolik chvály si snad ani nezasloužím, ale jsem strašně ráda, že se videa i blog líbí :) určitě se na vás budu dál smát, když vím jaké zlatíčka jste ♥

      Vymazat