středa 15. ledna 2014

Daily essentials

Přeji krásné středeční odpoledne !
Protože se mi momentálně nahrává na youtube video, na které se můžete těšit příště, rozhodla jsem se přidat takový kochací článek. Já osobně mám takové moc ráda. Můžu podívat na nějaké maličkosti, které blogerka vlastní a inspirovat se.
Já jsem se dneska rozhodla ukázat věci, které mě každý den obklopují a jsou mi věrnými sluhy kdykoliv potřebuji. Mobil, diář, lůj a krém na ruce. Bez těchto čtyř věcí jsem ztracená. ♥
/diář 2014-ELLE/

/krém na ruce - Asos/
/Baby lips lůj - Maybelline/

5 komentářů :

  1. Diář mám a je úžasný! Už nikdy nebudu chtít jiný než z Elle.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj můžu se prosím zeptat, kde si sehnala Baby Lips :) děkuju moc :) Jinak máš skvělý videa :) i blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem ho v Rossmanu, ale myslím že se dá sehnat jenom v akci s řasenkou :) Moc děkuji ♥

      Vymazat
  3. Ten diář Elle mám taky :D akorát nwm kde sem ho dala :( dostala sem ho k Vánocům od tety :D

    OdpovědětVymazat