pátek 24. ledna 2014

Film tips: January

Přeji pěkný páteční den !
Pro mě to byl dnes velmi šťastný den, protože jsem konečně úspěšně ukončila autoškolu a stala se ze mě řidička ! A všem co dělají autoškolu přeji pevné nervy, protože to pro mě bylo něco fakt hrozného a stres jsem měla obrovský.
Teď už jsem už spokojená a proto mám pro vás nový článek. Bude to o mých tipech na filmy, které jsem zhlédla za poslední dobu. Teď, když máme venku pěknou zimu a nejlepší je se zachumlat doma, se to bude určitě hodit. Tak jdeme na to !
47 Róninů
Na tohle jsem si musela zajít do kina, protože upoutávky se mi moc líbily. Byla jsem na tom ve 3D a byla to opravdu úžasná podívaná ! Mě jako holku se moc filmy s boji a zápasy nezamlouvají, ale tohle bylo úplně o něčem jiném. Skvělý dojemný příběh s nečekaným koncem. Doporučuji !

Malý kousek nebe
Je to komedie a ty já miluju ! Tahle má navíc zajímavý ale smutný příběh. A když tam hraje krásná Kate Hudson, není nad čím váhat. 
Raubíř Ralf
V každém z nás je kousek dítěte, takže se nestydím za to, že miluju kreslené filmy. Tenhle je ale jeden z mých nejoblíbenějších ! Když malá roztomilá holčička vypustila z úst větu "Coože? Neslyším tě. Smrdí ti tak z pusy, že se mi poblily uši." musela jsem si to pustit ještě jednou. Prostě vtipná a roztomilá oddechovka, kde si zahrály svojí roli i sušenky Oreo.
Milý Johne
Na závěr klasická slaďárna. Opravdu krásný příběh u kterého mi nejednou kutálely slzy po tváři. A v hlavní roli sexy Channing Tatum a krásná Amanda Seyfried? Automaticky must-see film !

5 komentářů :

  1. Milý Johne jsem viděla jako jediný z tvého výběrů a vrhám se i na knížku, podle které to je natočený :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dear John je skvelý:) ostatné som nevidela

    OdpovědětVymazat
  3. Milý Johne som videla už strašne dávno, asi si to pozriem znovu ! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Milý Johne jsem viděla snad stokrát a pořád mi to přijde nádherný film <3
    Zbožňuji Channinga, ale ten film je sám o sobě prostě ze života.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jeden film jsem neviděla, takže děkuju za tip :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat