pondělí 27. ledna 2014

January haul

Přeji pěkný pondělní den !
Běžím se vyfotit na řidičák, abych ho měla co nejdřív a mohla začít jezdit ! Takže dneska jen rychle. Mám pro vás video s nákupy za měsíc leden. Pořídila jsem si pár kosmetických věcí a taky několik kousků oblečení, jako je třeba moje nejoblíbenější bundička z Sheinside ! Doufám, že se vám video bude líbit !
Mějte se moc krásně ♥


12 komentářů :

  1. už je trapný jak je všechno roztomilý ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty anonymní, rádoby rýpavé komentáře mě fakt baví :D

      Vymazat
    2. to vubec neni radoby rypave ;) ale už je celkem k smíchu jak u všeho říkáš že je to roztomilý, co je roztomilýho na rukavicicích? Bože vrat se do školky

      Vymazat
    3. nelíbí? tak se nedívej :D je to opravdu jednoduché a překvapuje mě že ztrácíš čas nad něčím co se ti nelíbí :) asi nemáš nic jiného na práci než rýpat.. smutné

      Vymazat
  2. Ty rukavice jsou úžasný :), zajdu se ještě taky do Tesca podívat :)

    OdpovědětVymazat
  3. odkiaľ je ten sveter čo máš na sebe?:)
    a najviac sa mi páči to z New Yorkeru..

    OdpovědětVymazat
  4. Dá se říci, že si mi pomohla tak napůl :D vím kde to koupit, ale bohužel nevím jak se na e-bay obědnává :(...Tyjo, do Tesca musím zajít občas tam mají vážně pěkné věci :) Aten přehoz má fakt krásný rukávy! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten přehoz z NY je božský!!
    http://sannythebeautyblogger.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ten prehoz je super, tiez som na neho pozerala. Ale na mne nesedel tak ako by mal :). To pyzamko je paradne. Skoda, ze u nas etam nie je :(

    OdpovědětVymazat
  7. A co sa tyka tej roztomilosti. Je fakt, ze si to pouzila aj 3-4 po sebe v jednej vete pomaly. Ale kedze to slovo spolu s tadycta pouzivas casto pride mi to ako sucast Teba a si tym roztomila :D aj ked ano, trhalo mi to najprv usi. Zvykla som si :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, že třeba některá slova používám hodněkrát nebo používám nespisovné výrazy, ale jde to přece napsat slušně, tak jako si to napsala ty :)

      Vymazat