pátek 3. ledna 2014

Memories 2013

Vítám vás v novém roce 2014 !
Uplynulo to opravdu rychle, ale minulý rok jsem si opravdu užila. Zavzpomínala jsem trochu díky blogu a shromáždila několik fotek z každého měsíce. Tím bych vám taky trochu chtěla vynahradit, že jsem přes svátky tolik nepřispívala.
Pojďte si se mnou tedy připomenout minulý rok a všechny krásné zážitky.

  •  v lednu jsem zahájila snowboardovou sezonu
  • nosila jsem přes kabát teplou kožešinku


  •  v únoru napadl sníh a slavila jsem s přítelem Valentýn
  • chodila jsem zabalená jako sněhulák


  •  v březnu jsem si užívala v Itálii na horách
  • pila jsem teplý čajíček


  • v tomto roce vyšly velikonoce na duben
  • byla jsem na pěkném výletě na Petřín


  •  v květnu konečně začalo být krásně a teplo
  • slavila jsem Den matek


  •  v červnu jsem odlétla za teplem do Turecka na krásnou dovolenou
  • v čr nebylo úplně letní počasí a tak jsem nosila svojí džínovou bundičku


  •  v červenci bylo naopak už moc krásné počasí a tak jsem vytáhla sukýnky a tílka
  • užila jsem si spoustu krásných výletů
  • byla jsem na svatbě své sestřenice


  •  v sprnu se konaly další bezvadné výlety
  • krásné počasí pokračovala a já si užívala všech letních kousků z šatníku


  •  překvapivě v září začala škola
  • užila jsem si naposledy sukni a potom byla nemocná
  • nosila jsem svojí nejoblíbenější koženou bundičku


  •  říjen byl pro mě zlomový, protože jsem oslavila své 18. narozeniny
  • venku začalo být pěkné podzimní počasí
  • učení a čaj, podzimní klasika v sychravém počasí


  •  listopad jsem přežívala v Costě
  • kupovala jsem spoustu svetříků a teplého oblečení
  • brigádničila jsem v posilovně


  • v prosinci jsem zachumlala do teplých svetříků
  • užívala si zimních večerů
  • dělala rozhovor v televizi

10 komentářů :

  1. nejkrásnější je ten outfit v červenci <3

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky,týni :-)) nespraviš članok o vianočnych darčekoch ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) možná bych mohla udělat video?

      Vymazat
    2. to by bolo super :-))

      Vymazat
  3. Krásné shrnutí,měla jsi hezký rok :)
    Video na vánoční dárky by bylo moc fajn :)
    Whoisperfect

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný článok. Koláže som videla už na iných blogoch a taktiež ma to oslovilo :3

    OdpovědětVymazat
  5. Perfektné zhrnutie. Na všetkých fotkách vyzeráš krásne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě udělej video co si dostala k vánocům :)

    http://sannythebeautyblogger.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. tyhle rekapitulace roku mám moc ráda :)
    wow! rozhovor v televizi!to je skvělý

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezká rekapitulace, krásné fotky :)

    http://nicolexs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat