úterý 28. ledna 2014

My furry coat and hat

Přeji krásné úterní odpoledne !
Pracovní týden už je v plném proudu, ale já bych ještě chtěla vrátit víkend. Vezmu vás zpátky do víkendu s mým outfitem, čerstvě napadaným sněhem, sluníčkem ale taky asi mínus 10 stupni. Konečně skvělé podmínky pro focení. Kožíšek byl teploučký a tak mě hezky hřál a místo čepice jsem doplnila jako třešničku na dortu teplým kloboučkem. A ano, mám vysoké podpatky ve sněhu, ale jela jsem autem a navíc v těchto se chodí krásně i ve sněhu.
Doufám, že se taky zachumláte do teplých kožíšků, abyste mi nezmrzli ♥







16 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle jsem už viděla u jiné blogerky, ale každopádně ti to sluší ;)
    www.lucieruzickova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný, tím kloboukem jsi to krásně oživila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi kočka :-)! Ty botky jsou super.

    OdpovědětVymazat
  5. ty boty :o já bych si je nemohla vzít...to už bych fakt byla žirafa! :D

    OdpovědětVymazat
  6. krásny outfit ! si nádherná :-))
    klobúčik sa mi moc páči :)))))

    OdpovědětVymazat
  7. tebe klobúky neskutočne pristanú:) pekný outfit!

    OdpovědětVymazat
  8. Peckovy outfit. Ten klobucik je uzasny. Aj ta bundicka, akurat mne by asi tahalo na krize. Nemozem nosit take do pasu :) a co sa tyka opatkov. Mam mustangy vyteplene, s termovlozkami a kozusinou asi na podobnom ,,kopyte", mam ich uz druhu sezonu a veru som este nespadla a kedze maju nieco ako vibram podrazku, chodi sa v nich lepsie ako v obyc. kozackach :) a to veru auto nemam... nedam na nich dopustit. Ale vzdy sa niekto najde kto si musi povedat svoje tipu: v tomto sa ti chodit nemoze dobre.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten klobouk ti opravdu moc sluší. A ty tvoje vlasy jsou naprosto úžasný!!! Dnes jsem úplnou náhodou našla tvůj blog a zaujal mě, navíc působíš hrozně sympaticky :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je úžasný outfit. :) Především ten klobouk je fakt skvělý. A máš perfektní postavu!

    OdpovědětVymazat
  11. jéééj jednoduché a pekné. Ten klobučik tomu dodáva šmrnc.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat