čtvrtek 16. ledna 2014

Outfit post

Přeji krásný čtvrtek !
Nedávno mi někdo psal, že mi uvítal více outfitů na blogu. Já bych samozřejmě moc ráda přidávala, ale bohužel mě nemá kdo fotit. Proto jsem se dnes rozhodla, že přání alespoň trochu splním. Ráno jsem měla trochu víc času a tak jsem to vyřešila sama. Mám na sobě pohodlný outfit do školy :) Takhle chodím nejčastěji ! Svetr, kalhoty(legíny) a nějaká ta ozdůbka v podobě náhrdelníku nebo náramku. Snad se outfit bude líbit.
Mějte se nádherně ♥





7 komentářů :

  1. Taky takhle chodím nejčastěji, jeggins, pěkné tričko, svetřík a náhrdelník na oživení ;) Moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  2. Mate stejny nahrdelnik. At ti slouzi ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tie rifle sa mi veľmi pááčia ;) ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež uvítam viac outfitov. Práve som totiž začala tvoj blog sledovať a outfitové prispevky mám rada. Ak ta nemá kto fotit a máš foták, tak to rieš samospušťou :)
    Pozývam ta aj na moj blog: Štýl ženy

    OdpovědětVymazat