pátek 10. ledna 2014

Randomness

Přeji krásné a pohodové páteční odpoledne.
Nejdřív bych se chtěla omluvit za trochu sníženou aktivitu na blogu, ale po prázdninách jsem toho zase měla dost do školy a do toho ještě autoškola a závěrečky, na kterých jsem byla dnes. Bohužel dopadly neúspěšně :(
Chtěla bych ještě moc poděkovat za kladný ohlas na moje videa. Určitě se budu snažit točit co nejvíce, protože to baví i mě ! Bohužel je to celkem náročná práce, která zabere dost času (stříhání, ukládání, upload na youtube).
Tak a dnes je to jen takový random fotek nasbíraných v novém roce.
Mějte krásný víkend ♥
 v chundelatém župánku od přítele k Vánocům ♥

 mám nejvíc sexy kuchtíka, který mi dělá výborný ňamky ♥

 zkoušení šatů v H&M, nakonec jsou moje :)
 rozmazluju se dobrýma snídaněma

10 komentářů :

  1. Pekné naušničky na tej prvej fotke :) aj županček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na první i na páté fotce jsem si na první pohled všimla dekoltu :D:D Každopádně šatičky jsou sexy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajaj, tak to vůbec nebyl záměr :D snad jsem nikoho nepojoršila :D
      A děkuji :))

      Vymazat
    2. Uf, nejsem jediná :D A souhlas, ty šaty jsou sexy a sluší ti :)
      A k tý autoškole- druhej pokus už bude úspěšnej ;) Budu držet palce :)

      Vymazat
  3. autoškola nedopadla? :) to se mi stalo taky .. byla jsem v depresích asi ještě 2 dny :/ a na dalším pokusu jsem byla extrémně vynervovaná, ale zvládla jsem to :D takže good luck ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, nervy udělaly své :( příště už to musí dopadnout ! :D

      Vymazat
  4. To nebyl zamer? Aha :D prosimte nebud trapná, tyhle vystřihy jsou trochu moc ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. juchů, už jsem byla smutná, že sem nenapsal žádný anonym něco rýpavého :)

      Vymazat
    2. no já se musím zastat anonyma...tvuj vyraz by tomu napovidal :/ ale tak co..ikdyby :D každý chce být sexy...kor ve vecech od přítele,že :D :-))

      každopádně ty šaty jsou užasné a asi po nich kouknu taky..O:-))

      Vymazat