úterý 21. ledna 2014

Review: Miss Sporty mascara

Přeji krásné a zasněžené úterý !
Taky u vás sněží? U nás dneska od rána a je to venku jak v zimní pohádce. Skvělá příležitost zalézt si doma do teploučka a přečíst dnešní recenzi o řasence. Někoho možná už značka Miss Sporty odradí a vypíná článek. To je ale chyba, protože tahle řasenka se jim teda fakt povedla ! Já jsem si jí zamilovala, ikdyž jsem si snad nikdy žádný jiný produkt od Miss Sporty nekoupila. Pokud chcete vědět proč, čtěte dál.


Narazila jsem na ní v nějakém fóru, kde byla přirovnávaná k řasenkám od Loreal, které jsou výborné, kvalitní a taky 3x dražší. Já vlastním tuto a tak jsem tedy měla možnost porovnání. Byla jsem mile překvapená ! V regále na mě čekal úplně poslední kus a to už je známka, že bude asi dost žádaná. Za cenu pohybující se okolo 70Kč ještě aby ne !

 Kartáček mi moc vyhovuje a myslím, že místo zbytečných písmenek nechám mluvit fotky. A závěr? Ještě nikdy jsem nebyla tak spokojená už s nanesením 1. vrstvy řasenky ! Na fotce mám vrstev víc, ale stačí se správně naučit pracovat s kartáčkem a hned budete mít řasy jako panenka !

12 komentářů :

  1. Tahle mě strašně dlouho láká, teda hlavně ten její kartáček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem jí jednou měla ale už ani nevím jaká byla :D..nicméně z téhle řady vlastním zelenou a růžovou a růžovou si nemůžu vynachválit, ta je vážně úžasná, ale myslím, že se podívám zase i po téhle, taky aby ne, po takové hezké a ilustrované recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě hodně zaujala ta oranžová a určitě hodlám vyzkoušet i další z téhle řady :) A jsem ráda že se recenze líbila ♥

      Vymazat
  3. Mám tu oranžovou a je skvělá :) kartáček mi vyhovuje a dokonce i ta "kulička" na konci! Celkově řasenky od Miss Sporty nejsou k zahození..

    OdpovědětVymazat
  4. Já ti nevím, mně přijde, že jsi to s těma vrstvama až přehnala, už to není hezké takové řasy, navíc mi přijde, že docela slepuje... Já teda miluju tu růžovou od MS, to je moje stálice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, mám hodně vrstev ale už jsem na to taková zvyklá :(

      Vymazat
  5. Mám stejnou a taky jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s Dazz, přijde mi, že máš ty řasy slepený a vrstev je až moc. Ale líbí se mi prodloužení. :)

    OdpovědětVymazat
  7. příjde ty to jak nožičky od much, jak je to navrstvené, ale ja to dělám taky (jen jak to vidim zblízka, tak mi to tak příjde) a tuhle řasenku mám ráda :¨)

    OdpovědětVymazat
  8. Uvodné slová si presne vystihla. Vela ludi Miss SPorty zatracuje, lebo je vraj o ničom. Presne tuto riasenku mám a nemožem si ju vynachváliť. Je dokonca pre mňa lepšia ako vychvalovaná Max Factor 2000 Calorie.

    OdpovědětVymazat
  9. Tuto řasenku používám už léta a je výborná, zatím jsem tedy na žádnou lepší nenarazila.

    OdpovědětVymazat