pondělí 20. ledna 2014

Tartan scarf

Přeji pěkné pondělí !
U jednoho článku se rozpoutala menší diskuze. Jednalo se o to, že je prý divné když jsem blogerka, ale nosím to co není zrovna v módě, takže nejsem "in". Jsem toho názoru, že každý by měl nosit to, v čem se cítí dobře ať je to poslední módní výstřelek nebo ne. A to že jsem blogerka neznamená, že bych to měla mít jinak a oblékat se do toho, co se mi nelíbí ale je to "in".
Dnešním outfitem bych tedy chtěla ukázat, že jsem správná blogerka a jsem hrozně in. Proto jsem si vzala šálu s tartanovým vzorem, který v poslední době můžete vidět snad na každé blogerce. Berte to prosím všechno s nadsázkou. Tartanový vzor se mi moc líbí a nenosím ho jen pro to, že je to zrovna v módě :)
Mějte se krásně ♥


7 komentářů :

  1. To jsou mi teda názory... Kašli na ně ;) Šála a hlavně holinyyy jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem se tomu upřímně i zasmála, jak to někteří anonymové nemají v hlavě srovnáno :D a děkuji moc ♥

      Vymazat
  2. Týnko nos co se Ti líbí. Já taky nechodím oblečená podle poslední módy a v ´módě jsou teď takové věci, že spoustě z nich ani nepřijdu na chuť, já jsem prostě nejradši v pohodlném a musím se v tom cítit fajn, jinak to nejsem já :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, souhlasím s tebou ! :)

      Vymazat
  3. Vždyť by to byla extrémní nuda, kdyby všechny blogerky nosily to samý. Nehledě na to, že by to úplně zabilo jejich originalitu a osobitost. No, nevadí, některý názory nepochopim :)
    A tohle ti fakt sluší! A ta šála je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  4. Nerozumím co se teď objevuje za lidi. Nevím zda jsem to dříve jen ignorovala nebo lidi zdementněli, ale jejich názory mi v poslední době připadají vážně postavené na hlavu. Jako proboha to že bloguju neznamená, že jsem nějaký nadčlověk s neomezeným příjmem a nutností ukazovat stokrát ukázané. Za mě je rozhodně zajímavější a inspirativnějších nahlédnout do módy úplně jinak - tudíž nosit kousky, které až tak nefrčí, avšak vkusně sladěné a s elegancí a šmrncem nošené... :) Jo a moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. napsala si to moc hezky a souhlasím ! jinak děkuji za kompliment :)

      Vymazat