středa 22. ledna 2014

Video: 30 random facts about me

Přeji krásné středeční odpoledne !
Točit videa mě baví čím dál víc a tak se snažím najít vždy chvilku času něco vytvořit. Mám přes 700 odběratelů na youtube, což je naprosto úžasné číslo, které mě motivuje mnohem víc. Moc mě těší, že se vám videa líbí !
Konec pololetí, ve škole uzavírání známek a spoustu stresu okolo vysvědčení. Pojďme se tedy odreagovat dnešním kratší videem s 30ti náhodnými fakty o mě.
P.S. Budu určitě ráda za tipy pro další téma videí. ♥


6 komentářů :

  1. Tvůj hlas se hrozně hezky poslouchá!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké video, máme toho hodně společného :))

    OdpovědětVymazat
  3. Zavidim Ti tu vahu a nezdrave jedlo. Ja snad priberam aj zo vzduchu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi nádherná! a máš nejlepší blog na první pohled sem si ho zamilovala :) Líbí se mi tvoje články a tipla bych si, že máš ráda videa američanek, viď? :)

    OdpovědětVymazat
  5. jee tak to mě strašně těší ! ♥ a tipla sis správně, sleduju převážně anglické a americké youtuberky :)

    OdpovědětVymazat