pondělí 6. ledna 2014

What I got for Christmas 2013

Zdravím a přeji pěkné pondělí.
Pro ty školou povinné to dnes opět začalo a krásné pohodové prázdniny bohužel skončily. Venku to vypadá jako na jaře ale pojďme si dnes připomenout Vánoce videem o tom, co jsem dostala pod stromeček. Nechci se nijak vytahovat, jen jsem doufala, že by se vám takové video mohlo líbit. :)
Co jste k Vánocům dostali vy? ♥


14 komentářů :

  1. "...nebyl vůbec drahej, stál kolem sedmi stovek.." holka ty jsi vážně moc. Je vidět že jsi rozmazlenej parchant co má všechno a nezná hodnotu peněz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 700 stovek za takový kožíšek je podle mě super cena, pokud zrovna nemáš štěstí ve výprodejích, takže bych se tady zbytečně nerozvášňovala :P

      Vymazat
    2. wendy děkuju moc za zastání :) jinak bych chtěla jenom poznamenat, že ten kožíšek jsem si koupila za svoje vydělané peníze ;)

      Vymazat
  2. ... zelená bunda s koženejma rukáváma .. jak originální .. hodně out of date ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že je to naopak moderní a krásný kousek :)

      Vymazat
    2. Moderní to bylo tak před sto lety, je vidět že víte fakt kulový! Je to teď akorát hrozně "IN" mezi českejma rádoby bloggerkama, který to objevili až teď.

      Vymazat
    3. Mě je úplně jedno co je in a co neni :) Nosím to co se mi líbí a pokud tobě ne, tak je to bohužel už jen tvuj problém.

      Vymazat
    4. jako bloggerce by ti asi nemělo bejt jedno co je in a co není :)

      Vymazat
    5. ajo, bloggerky vlastně vždycky musí být in :( jdu se zahrabat, že se oblékám podle toho co se mi líbí a je mi jedno že to tenhle měsíc není in :(

      Vymazat
    6. Nevim no.. Jenom mi přijde, že je divný, když o sobě tvrdíš, že miluješ módu a pak řekneš, že ti je "úplně jedno co je in a co není".

      Vymazat
  3. Ten župánek je úžasneej:33

    OdpovědětVymazat
  4. Týnko, já jsem moc zvědavá na to co jsi dostala, jen bych uvítala místo videí jen fotky. Já nevím jak ostatním, ale mě hrozně videa otravují, hlavně tím, že nemám moc rychlý internet takže se mi to seká, a já dám raději křížek. Je to škoda. Pokud tě videa baví, klidně je dělej, ale byl by super nějaký ten článek (fotka).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc mrzí, že je to takhle. Bohužel by to bylo hodně zdlouhavé, nafotit všechno co jsem dostala, takže jsem v tomhle případě zvolila video. Určitě se ale nějaké fotky toho co jsem dostala na blogu objeví :)

      Vymazat
  5. Video super. Hlavně ten náhrdelník je parádní. Škoda, že moc nebyl vidět, ale myslím, že si ho umím detailně představit :)

    OdpovědětVymazat