pátek 17. ledna 2014

What's on my iPhone?

Tak tu mám konečně pátek !
A taky nové video. Tentokrát o tom, co je v mém iPhonu plus jako bonus sbírka mých krytů. Psali jste mi o něj už delší dobu zpátky, ale já se k němu konečně teď dokopala. Navíc je video trochu delší, protože ukázat všechny aplikace zabralo opravdu hodně času. Doufám, že i tak se vám video bude líbit :) 
Přeji příjemné sledování ♥


8 komentářů :

  1. Ty obaly jsou fantastický :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš velmi hezké obaly! Taky bych chtěla mobil, na který je miliony krytů. :D http://my-life-in-articles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) jinak spoooustu krytů najdeš na ebay snad na všechny mobily ! já tam mamince objednávala na takovou starší nokii taky moc pěkný :)

      Vymazat
  3. Ty kryty jsou boží!! :) Já mám na svého iphonka jen 3, chtělo by jich víc :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nezapomeň to upgradovat ty husokachno - píčo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě si komplex léčit nemusíš pusinko, mě se tohle nedotkne :) jo a díky za připomenutí :D

      Vymazat
    2. Sorry, měla to být nejdřív konstruktivní kritika, ale pak mě tvůj debilní blog dosral tak, že jsem volil jednodušší formu

      Vymazat
    3. Tak si ze sebe radši udělal debila, než aby jsi vypadnul z mého blogu a nestral se o mě, jako ostatní lidé, kterým se nelíbí můj blog ;)

      Vymazat