středa 5. února 2014

Like a snowman

Přeji krásný středeční den !
Dnes tu bude zimní outfit s mojí nejoblíbenější zimní bundičkou. Mohli jste ji už vidět ve videu s nákupy za leden a pokud ne, máte možnost dnes. Trvalo trochu déle než se ke mě dostala, protože celníkům se asi balíček nezamlouval a tak mě trochu potrápili a musela jsem pak zaplatit celkem vysoké clo. Hlavní ale je, že už jsme se šťastně shledali a teď mě hřeje v těch studených zimních dnech ! ♥

 bunda: Sheinside
kabelka: Iam
kalhoty a boty: Tally Weijl







13 komentářů :

  1. Az na tie valenky super! Ale to je moj subjektivny, neobjektivny nazor, nenavidim tie boticky, kvoli holkam co nemaju sudnost a nosia ich presmatlane , noha im ide mimo podrazky, vyzeraju jak kriple :D (neviem ci vies co myslim) :)

    Bunda vypada fajn, aj ked ja som Ti pisla, ze na mna moc kratka, ale na tebe je krasna a pristane Ti :) a vlasy mas krasne, vlnky si robis zehlickou? Ja som furt neprisla na ten blby grif :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasné úplně tě chápu a přesně vím co myslíš. Taky to nemám ráda, vypadá to hrozně :( Pro mě jsou ale válenky jedny z nejteplejších botiček na zimu, takže je strašně ráda nosím :)
      Vlnky mám udělané konickou kulmou od Remingtonu, žehličkou se mi tak hezké nikdy nepovedou a navíc se mi hned narovnají :(

      Vymazat
  2. Ta bundička je vážně krásná,taky jsem nad ní přemýšlela.Moc ti to sluší :)
    Whoisperfect

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na tyto válenky opravdu alergická :-( nosila jsem je taky, to přiznám, ale od té doby, co si více všímám těch holek, co je mají sešláplnuté, jsem si řekla, že napodobeniny UGG už ne-e :-) když už, tak originál (hold si ale na ně musím našetřit :D)
    Jinak bundička super a vlasy, achjo <3

    OdpovědětVymazat
  4. Tá kožušinka je krásna!! :) A takú kabelku si už musím konečne zohnať - v tej farbe :) Celkovo veľmi pekný outfit, si krásna :)) Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi jako sněhuláček :)) Mě se hrozně líbí kabelka a válenky zbožňuju, od doby co jsem si je v prosinci koupila je nesundám z nohy! :D

    OdpovědětVymazat
  6. krásné noční fotky a super kožíšek

    OdpovědětVymazat
  7. Chichi, opravdu vypadáš jako sněhuláček, ale roztomilý. Každopádně bych sundala (ehm, servala) válenky, nesnáším tyhle boty...

    OdpovědětVymazat
  8. Ráda bych tě pozvala na moje stránky - www.lucieruzickova.blogspot.cz, dnes jsem zveřejnila nový článek s názvem News in my closet: january. :)

    OdpovědětVymazat