středa 19. února 2014

TAG: Get to know me

Přeji všem krásný středeční den !
Venku máme sice zataženo, ale baví mě tahle zima, kdy je venku 10 stupňů a žádný sníh, břečky, nic... Potěšila mě taky zpráva meteorologů, že žádnou zimu alespoň do poloviny března nemáme čekat a já tomu nedávám velkou naději, že ještě nějaká pořádná zima přijde.
Achjo, psát o počasí asi není úplně nejlepší, tak se přesuneme rovnou k dnešnímu videu. Je to 18-ti minutové video, ve kterém se o mě můžete dozvědět to, co jste třeba ještě nevěděli. Snad se bude líbit.
Mějte se krásně ♥




9 komentářů :

  1. Taky mi tahle zima vyhovuje, až teda na prkno je to na nic. To jet tak někam do Alp no :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee taky jezdíš na prkně? já se právě těším na jarní prázdniny až do těch Alp odjedu :)

      Vymazat
  2. Krásne video. Len tak ďalej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nevěděla jsem, že se DKNY hláskuje jako dýkenváj....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je anglicky :) jsem zvyklá tomu takhle říkat, česky se mi to nelíbí :D

      Vymazat
    2. Takhle se to ale nehláskuje ani anglicky :)

      Vymazat
    3. "dýkejenváj" je správně, vím to :) až teď jsem si všimla že jsem to trochu zkomolila ;)

      Vymazat
  4. Ahoj, můžu se zeptat z jakého obchodu je svetřík, který máš v tomhle videu?

    OdpovědětVymazat