úterý 4. února 2014

Video: My night rutine

Přeji krásné a slunečné úterý !
Protože mám teď velkou motivaci, baví mě poslední dobou natáčet videa. Mimochodem na youtube pořádám giveaway, tak pokud chcete, můžete se zúčastnit tady. :)
Dnes pro vás mám video trochu netradiční a to je moje noční/večerní rutina. Tak doufám, že se vám video bude líbit.
Mějte se hezky ♥


10 komentářů :

  1. Já také nic moc neslyším :-( a když si to dám na plný pecky, hudba potom řve :D ale moc pěkný video :-) jsi první česká blogerka, u které jsem ho viděla. Night routine sleduji hlavně u zahraničních blogerek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nemám speciální mikrofon a už je to takhle dané na maximum :( Přišlo mi že jen s hudbou to nebude tak zajímavé, tak snad příště to nějak vylepším, aby můj hlas byl slyšet. Jinak moc děkuju za komplimenty ! ♥

      Vymazat
  2. Týnko, škoda, že tam není moc nic slyšet, ale to nevadí. Máš dobré nápady na videa :) Mrkněte taky na můj blog - www.lucieruzickova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pecka, bez makeupu si krasna. S videom Ti pomaha niekto kto ta toci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mám stativ, takže si většinou pomůžu sama.

      Vymazat
  4. Úžasný! Mám ráda tvoje videa, už je proto, že se tak podobají těm od amerických holek a ty naprosto miluju! Jen tak dál, jsi dobrá :) Akorát ti moc nebylo rozumět jinak dobré video :) Ráda bych u tebe viděla třeba článek na téma tvoje oblíbené blogerky. Hrozně by mě to zajímalo :)
    http://monief.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sleduju převážně americké nebo britské youtuberky, takže v nich mám velkou inspiraci, protože jejich videa jsou na úplně jiné úrovni :) Moc děkuji za komplimenty a inspiraci pro další článek ♥

      Vymazat
    2. Nemáš zač :) Zasloužíš si je :)

      Vymazat
  5. To je nádherně zpracované video, u českých youtuberek jsem zatím takhle pěkné neviděla. :)
    Jsem tu poprvé ale určitě ne naposledy, protože tohle video mě vážně dostalo. :) Nenalíčená jsi naprosto krásná, já bych se takhle natočit rozhodně nemohla.. :D

    OdpovědětVymazat