pondělí 31. března 2014

March haul

Přeji krásné pondělí !
Dnes máme poslední den v měsíci březnu a proto jsou tu březnové nákupy ! Bude to tentokrát trochu jiné, protože se tu objeví i nějaké dobroty co jsem si přivezla z Itálie a blbůstky z poutě.
Chtěla jsem se ještě zeptat, jestli jsou tu stále ti, kteří mě na youtube nesledují. Nerada bych na blog dávala znovu video, které už všichni viděli mnohem dříve na youtube :)
Mějte se sluníčkově ♥


5 komentářů :

  1. Jéj ty si krásna:) pekne vecičky si si kúpila :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné oblečení sis pořídila :) Ty dobroty bych Ti nejradši ukradla :D A jinak Ti to moc sluší, jéé ten mimoň je úžasnej :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, máš moc hezký blog:)
    právě u mě probíhá giveaway, bude moc ráda, když se taky zapojíš. Krásný den!:)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím, napíšeš sem postup jak nakupovat bez PayPal? Nebo aspon odkaz na stránku kam jsi to kdysi psala.. Děkujiiii a promiň (ale na internetu jsem to nikde nenašla)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady najdeš návod: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.683259118359012.1073741864.633748503310074&type=3#_=_

      Vymazat