čtvrtek 6. března 2014

Smile for all of you

Přeji krásný den !
Dnes bych vám chtěla sdělit pár informací. Kdo mě sleduje na youtube, určitě už ví, ale protože ani své čtenářky na blogu nechci ochudit, napíšu to i sem.
Jako první bych vám chtěla moc poděkovat za přízeň a všechny krásné komentáře, které mi píšete. Ani nevíte, jakou mi to dělá radost ! ♥
A protože bych s vámi chtěla být více v kontaktu, rozhodla jsem se založit si facebookovou stránku. Najdete mě tam jako Tiny's cherry flavor.
Doufám, že se máte moc hezky :)


6 komentářů :

  1. si skvelá bloggerka a youtuberka ! pokračuj <33

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší Ti to :) a ten svetřík je krásnej

    OdpovědětVymazat
  3. Týnuš, ty jsi tak šíleně krásná! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. nádherná si! :)

    http://victoriamerlot.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat