pátek 18. dubna 2014

Easter markets

Přeji pohodový páteční den.
Blíží se nám Velikonoce a všude se teď koná spousty velikonočních jarmarků a trhů. Já se jednoho zúčastnila a protože jsem zastihla krásné počasí, vyfotila jsem vám i svůj outfit. Sice svítilo sluníčko, ale zima trochu byla a tak jsem oblečení vrstvila, aby mi bylo pěkně teplo.
Doufám, že vám nebude vadit větší množství fotek, ale nafotila jsem ten den spousty fotek, takže nešlo sem ty povedené nedat.
Mějte krásný víkend ♥
P.S. Koho zajímá odkud fotky pochází, je to z parků a okolí zámku Sychrov :)

 bunda/jacket - HM
chlupatá vesta/fur vest - Aliexpress
tartanová košile/tartan shirt - HM
kabelka/handbag - House
kalhoty/pants - Clockhouse












6 komentářů :

  1. Jé, tam jsem byla :3 kdysi dávno.. :D
    Krásné fotky, vůbec nevadí, že jich je víc :)
    Ty tvoje vlasy!!♥
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi prostě kočka...

    OdpovědětVymazat
  3. Jéj ty si kráska :)) tiež som bolaminulú sobotu na podobnom jarmoku u nás v Trnave a veľmi sa mi to páčilo ! toľko dobrého jedla :DD mňam! <3

    OdpovědětVymazat
  4. hezké fotky, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat