pondělí 7. dubna 2014

I do my boyfriend's makeup ♡

Přeji krásné a slunečné pondělí !
Dnes tu pro vás mám video, ale tentokrát trochu netradiční. Nejsem ve videu sama, ale jak už jste určitě poznali, přizvala jsem hosta a to mého přítele ! Byl tak hodný a dovolil mi udělat tenhle tag, v kterém spočívá, udělat mu make-up :D Myslím, že to bylo zábavné jak pro mě, tak teď snad i pro vás.
Těším se na vaše komentáře a mějte se moc hezky ♥




7 komentářů :

  1. Tak to je úžasný! :) ty pokusy! :D Dobrý nápad na video ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne si ho nalíčila:D vo videu mi pripadal, že sa dosť hanbí, ale zlatí ste:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. styděl se trošičku chudáček :D a děkujeme moc :)

      Vymazat
  3. Asi ano, když jsi komentář smazala. Ale jinak hezké a vtipné video.
    Vypadá jak tranvestita :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jak drží :D No obdivuju Tebe, že jsi ho přemluvila i přítele, že se nechal :D
    Tiny, ty máš tak krásný vlasy!

    OdpovědětVymazat
  5. Otřesné.. a že sebou nechal takhle manipulovat.. asi ani jako vtip teda...

    OdpovědětVymazat
  6. Video mě fakt pobavilo a divím se, že tvůj přítel s ním souhlasil :D ale výsledek je skvělý :) jinak vám to spolu moc sluší :3

    OdpovědětVymazat