pondělí 28. dubna 2014

Jak nakupovat na eBay

Přeji krásný pondělní den !
Protože hodně nakupuji na ebay a chodí mi ohledně toho spousty otázek, rozhodla jsem se udělat takový návod, jak se tam vyznat a celkově jak tam prostě nakupovat. Snažila jsem se zodpovědět vše důležité, ale pokud jsem na něco zapomněla a chtěli byste to vědět, určitě mi napište a já vám ráda odpovím :)


8 komentářů :

  1. Moc skvělý podrobný video, už jsem nějaký návody četla, ty to máš taky moc super :). Z Ebay jsem sama neobjednávala, jednou přes kamarádku jsem si objednala peněženku a to jsem moc spokojená. Věci se mi tam líbí moc, tak uvidím, jestli do toho půjdu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Naozaj podarené video pre tých čo to ešte neskúšali. Shopping cez e-bay niekedy hraničí u mňa s posadnutosťou :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě :D Taky jsem na objednávání tam posedlá !

      Vymazat
  3. a co tipy, jak se vyhnout placeni cla a DPH, pokud objednávám z Ameriky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono se tomu asi moc vyhnout nedá. Někde jsem četla, že pokud poprosíš prodejce, aby na balíček napsal gift, jako že je to dárek, tak by se z toho clo ani dph platit nemělo. Nevím co je na tom pravdy, ještě jsem to nezkoušela :)

      Vymazat
  4. ale platiť sa tam môže len s tými medzinárodnými kartami ako sú Visa, MasterCard a pod. nie? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujímavé video a veľmi poučné :) myslím, že si veľa ľuďom pomohla :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat