úterý 8. dubna 2014

Patterned leggings

Přeji pěkný den !
Aby to tu nebylo samé video, dnes pro vás mám pro změnu pár fotek mého outfitu. Ten už tu totiž nebyl opravdu dlouho a to mě mrzí ! Přišlo nám jaro, takže si konečně můžeme užívat lehčího oblečení a ne žádní sněhuláci. Konečně, tak moc jsem se těšila :) 
Outfit je focený o víkendu, kdy bylo moc krásně. Teď je sice trošičku zamračeno a občas zaprší, ale i tak je tam teplo a to je hlavní. Dělá mi to strašně dobrou náladu, tak doufám že vám taky !
Mějte se moc krásně ♥
 brýle/sunglasses - Ebay
džínová bundička/denim jacket - House
triko/T-shirt - Lindex
legíny/leggings - F&F
boty/shoes - Jannis Shoes







 

6 komentářů :

  1. Moc Ti to sluší :) ty botky se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  2. Ty cvoky...vau :) dokonalá si! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. krásná jako vždy. :)

    http://smiling-emily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat