pátek 11. dubna 2014

Recap of my week

Konečně pátek !
Pátky jsou pro mě nejhorší a zároveň nejlepší. Nejhorší proto, že mám budík na 5. hodinu ráno a vstávání takhle brzo je pro mě naprosto nemožné. Navíc když první 2 hodiny ve škole jsou tělocvik. Nechápu, kdo tohle vymyslel ! Proto jsem teď úplně mrtvá a už se těším na pořádný víkendový spánek. A proto je pátek super ! Už se těším na krásný víkend a odpočinek od školy.
Dneska jsem se rozhodla udělat takovou rekapitulaci mého týdne. Začala jsem si teď hodně užívat focení iPhonem, takže jsem zdokumentovala skoro vše, co jsem za celý tento týden dělala. Tak snad se vám bude líbit takový menší náhled do mého každodenního života :)

Hned v pondělí jsem si běžela na poštu pro balíček z Romwe, z jehož obsahu jsem úplně nadšená ! Koho zajímá, co se v něm ukrývá, dozví se v nakupovacím videu, které bude na konci měsíce :)
Tento týden se u nás ve městě otevřel nový obchod Bubble Mania. A protože já bubble tea miluju, neodolala jsem a zařadila se do fronty mezi 13-ti leté slečny, které celé nadšené taky čekaly na svůj drink. Já zvolila klasiku třešňový fresh a lichi kuličky, no vynikající ! ♥
 S přítelem milujeme svíčkovou a proto jsme si jeden den dopřáli tuhle ňamku ! Jinak ano, vidíte správně, jím svíčkovou bez masa :)
 Protože jsem ve středu měla volný den zašli jsme s přítele do nově otevřené IQlandie. Strávili jsme tam 3 hodiny a potom už zavírali, takže jsem jí nestihli projít celou. Proto se určitě těším až tam půjdeme znovu a prohlédneme si úplně všechno. Jinak mě trochu zklamalo, že hodně věcí tam ještě není funkčních :(

 A to nejlepší na závěr ! Tuhle nádhernou barevnou růži jsem dostala od přítele. Nejkrásnější na tom bylo, že byla koupená jen tak, žádné narozeniny, svátek ani výročí ale čistá láska ♥

8 komentářů :

  1. Ta růžička je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak růžička je skvělá :)

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ooo bože ta nádherná růže :O !
    A jinak jsi snad mé dvojče! Také jím svíčkovou bez masa! :D A rajskou, štěpánskou, koprovou a já nevím jaké ještě další omáčky taktéž :D ! Na fotkách Ti to moc sluší :) ! Bubble tea bych také ráda ochutnala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsme asi dvojčata ! :D Až na to že koprovku teda vůbec nemusím brrr :D Jinak moc děkuji za kompliment ♥

      Vymazat
  4. Wáááu ta růžička je nádherná, takovou duhovou jsem ještě neviděla :). Bubble tea jsem ještě neměla, ale vždycky pokukuju u stánku :D

    OdpovědětVymazat
  5. Bubble teaaa - miluju!!♥
    Jinak ta růže.. dokonalá je! A ještě dokonalejší je, že jsi ji dostala jen tak :) Tichá závist.:)
    Nádherné fotky :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat