čtvrtek 3. dubna 2014

Shopping tips

Přeji krásný čtvrteční den !
Pokud jste shopaholičky jako já, tak právě pro vás dnešní článek bude. Chtěla bych vám totiž dát takový malý tip na e-shop s roztomilými doplňky za hezké ceny. Jedná se o Comfort-shopping.cz a název není od věci. Nakupuje a vybírá se tam opravdu pohodlně a hezky.

Vybrala jsem pro vás pár věcí, které se mi moc zalíbily, jako takovou ochutnávku co na e-shopu najdete.
1. Pásek z ekokůže najdete tady a dělá se i v dalších barvičkách.
2. Tak tuhle kabelku jsem si naprosto zamilovala a asi ji musím mít !
3. Šátků je tu opravu velký výběr. Mě se zalíbil tento.
4. Nakonec roztomilý prstýnek odtud s nápisem Love ♥
Abych to shrnula, na e-shopu se opravdu hezky nakupuje. Najdete tam jak doplňky pro vás, doplňky z řady Swarowski nebo třeba doplňky pro vaše mazlíčky. Například tento levandulový obojek ! Ke všemu jsou pěkné a kvalitní fotky a navíc úžasné ceny. Jsem ráda, že jsem na tento e-shop narazila a už se těším až mi odtud přijde první produkt, který vám určitě ukážu :)
Mějte se krásně ♥

Žádné komentáře :

Okomentovat