úterý 29. dubna 2014

Spring blossom

Přeji pěkný úterek všem !
Sice máme venku celkem aprílové počasí a nikdy nevíte, jestli se za sekundu z bezmračné oblohy nevyklube velký déšť, ale hlavní je, že tu máme jaro ! Mám moc ráda tohle období, protože konečně začíná být krásně teplo a všechno hezky kvete. 
Proto pro vás mám fotky z jednoho pěkného jarního dne. Bohužel se mi nepodařilo vyfotit moc fotek, protože jsem neměla tolik času. Příště se ale určitě polepším :)
Mějte se moc hezky a užívejte si jara ♥


10 komentářů :

  1. Super outfit, moc se mi líbí ta kabelka :) A odkud máš prosím kalhoty?

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :) sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky.Moc se mi líbí, jak je outfit sladěný :)
    Whoisperfect

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Ti to sluší :) Kabelka krásná :)

    OdpovědětVymazat
  5. love your blue pants...and love the dneim jacket!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší, ty kalhoty jsou boží :))
    Připadáš mi nějaká povědomá a pak si uvědomím, že sleduji tvůj kanál na youtube :D

    taste-of-the-style.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Náderný outfit Tynuš :) Kabelka je fakt prenádherná

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat