středa 30. dubna 2014

Unboxing (eBay, Aliexpress)

Krásnou středu !
Tak tu máme opět video. Jak jste si už asi mohli všimnout, točit videa mě baví čím dál víc :) Když mi v jeden den přišlo hned 7 balíčků, přišlo mi jako dobrý nápad natočit rozbalování v přímém přenosu ! Myslím, že uvidíte zajímavé reakce, které byste jinak vidět nemohli :D
Mějte se nádherně ♥


7 komentářů :

  1. skvělé video :) jsi strašně krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tie kryty si ako casto menis? Stihas ich ,,unosit"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý týden nosím jiný :) A jasně že stíhám, zas tolik jich nemám :D

      Vymazat
  3. Pekné vecičky, aj video. Najviac sa mi páči asi tá blúzka :) Ja by som teda toľko krytov nevedela mať, hah :D Lovely photos. Nice post :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    >> GIVEAWAY <<

    OdpovědětVymazat
  4. Super, že jsi udělala unboxing video :) všechny věcičky opět krásné

    OdpovědětVymazat
  5. Já momentálně čekám na 22 věcí !:D mmka vždycky nadává, že pak na nás příjdou policajti, že jsem nějakej překupník a to toho bylo o poznání méně než teď, tak uvidíme :D -> pinkpo.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat