pátek 2. května 2014

At the zoo

Přeji pěkný páteční den !
Dnes pro vás mám fotky z jednoho pěkného dne, stráveného v liberecké zoo. Ráda tam chodím a odpočinu si od všedního shonu. Navíc tam dělají výborné vafle na tyčce ! Mňam ♥




15 komentářů :

  1. Jé, vafle na tyčce, to vidím poprvý, ty surikaty jsou božský :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky zatím viděla jen u nás v zoo, ale je to praktický ! :D

      Vymazat
  2. jéééj krása, krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Si fakt úžasná a milá, sledujem ťa aj na youtube a musím aj tu! :)
    Inak krásne fotky! :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší a o vaflích na tyčce slyším poprvé :D
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc Ti to sluší (ostatně jako vždy) ;-)
    Libereckou zoo bych taky někdy ráda navštívila, bohužel to mám ale docela z ruky. Pokochala jsem se tedy alespoň Tvými fotkami! :-)
    PS: Dostala jsem šílenou chuť na vafle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Jinak vafle byla opravdu výborná ! :D

      Vymazat
  6. Super, až se tam konečně s přítelem vypravíme, tak si tu super vafli na tyčce určitě musím dát! :D Hlavně, že jsme v Liberci od října skoro furt, až na pár víkendů, ale v ZOO ani na Ještědu jsme ještě nebyli. Nejdřív na to podle přítele byla moc zima, zvířata asi moc aktivní nebyla a já mám navíc na mráz alergii, takže nikam v zimě moc nechodím. Ale teď už je posledních několik měsíců fajn, ale to zas pro změnu není čas - práce, škola, je toho hodně :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dej, je fakt vynikající :D A měli byste si čas udělat, zoo je krásná a na Ještěd je to super makačka pokud půjdete pěšky až nahoru :))

      Vymazat