pondělí 12. května 2014

Beginning of the week

Přeji krásný a pozitivní vstup do nového týdne !
Prodloužený víkend i se svátkem nám utekl opět rychle jako voda a máme tu pondělí. Doufám, že pro vás bude pohodové a pozitivní ♥
Dnes pro vás mám jen takový menší random, abych se s vámi podělila o všechny fotky, které bych vám chtěla ukázat, ale nehodí se pod žádný speciální článek. Prostě jen malé nakouknutí do mého života. Ale to je vlastně skoro každý můj článek, protože se s vámi ráda dělím o střípky z mého života. Tak doufám, že vás to stále baví tak, jako mě ! :)
 /taky tak milujete pom-bar jako já?!♥/

 /růže, to nejkrásnější vyjádření lásky/
 /po čokoládě Lindt bych se mohla utlouct!/
 /physalis aneb mochyně; zkoušeli jste? je to vynikající/
 /romantická noční jablonecká ulice/
/jedna z mých výborných snídaní, mňam/

13 komentářů :

  1. Tu snídani bych si dala, mňam :)
    Jinak dneska jsem tě viděla na Husovce, ale než mi došlo, že jsi to ty, tak jsi byla pryč. Ale příště tě odchytnu a aspoň tě pozdravím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé vážně? Šla jsem tam s přítelem, tak snad příště :D

      Vymazat
  2. mám docela hlad, tu snídani bych si dala!vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  3. prvá fotka fotená u priateľa? na balkóne, občas si tam vidieť keď vonku chodím s psíkom... :) luss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano :) Tak mi někdy zamávej ať vím že jsi to ty :)

      Vymazat
  4. Krásné fotky :) ! A úžasné tepláčky :) !

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky! :) Pom-Bar také neskutečně miluju! :D :)

    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jasný, Pom-Bar a pak ještě Monster Munch, to jsem úplně žrala když jsem byla malá ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo Monster Munch jsou taky výborný ! A já jsem je začal milovat až teď poslední dobou :D

      Vymazat