čtvrtek 15. května 2014

Greetings

Posílám pozdravy všem ! 
Dnes to bude jen takový menší informační článek a vlastně i takový bonus pro všechny mé milé čtenářky tady na blogu. Na youtube kanálu jsem totiž překročila číslo 4 tisíce odběratelů, což je neuvěřitelné ! Tady na blogu mám čtenářek méně ale i tak je číslo krásné a moc mě těší, že se sem vracíte. ♥

 Už jsem na blog psala, že mám momentálně praxe. Kdo podle loga pozná o jakou jde firmu(čím se zabývá), má u mě zlatého bludišťáka s diamanty ! :D
Náhrdelník už jsem nabízela a stále si nenašel svojí novou majitelku. Smutně tady na mě kouká, tak jsem ho chtěla přidat ještě sem na blog. No není krásný? Škoda že ho neunosím :(

20 komentářů :

  1. náhrdelník predávaš ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji, to je velmi krásné číslo :)
    Jinak, na počtu čtenářek nezáleží, i kdybych jich měla 20 bude to pro mě hrozně moc :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, na výši čísla nezáleží :))

      Vymazat
  3. Náhrdelník je krásný, akorát to není můj styl :D Jinak obrovská gratulace, zasloužíš si to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky gratuluji:-), jinak mas moc krasne oboci, stale pouzivas jen sadu od Essence nebo neco navic? Diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ! Stále sada od Essence, naprosto jí zbožňuju ! Myslím že záleží i na štětci, já mám takový zkosený a pokud se s ním umí zacházet, hned to jde samo :)) A každodenní praxe taky pomáhá :D

      Vymazat
    2. :-) a teď si milé děti vysvětlíme význam slova IRONIE

      Vymazat
    3. Každý máme jiný vkus milý anonyme :)

      Vymazat
    4. Jistě. Někdo má vkus a někdo ho nemá :-)

      Vymazat
    5. To že má někdo odlišný vkus než vy neznamená že vkus nemá :) A proč se vůbec schováváte za anonymitu a nevhodně urážíte? Pokud se nelíbí, na mě se dívat nemusíte, ale můžete se vrátit kritizovat ostatní na modní peklo.

      Vymazat
    6. Neanonymní Týno, můžete mi vysvětlit, co Vás na mém odlišném názoru nevhodně uráží? Každopádně se omlouvám, pokud je to tady určeno jen pochlebovačům and comp. a mizím. Pa :-)

      Vymazat
    7. Já budu moc ráda i za kritiku, ale takovou z které si něco vezmu. To že mi tady začnete psát že nemám vkus mě asi nijak neposune a váš komentář mi je v tom případě úplně k ničemu. Pa :)

      Vymazat
  5. Hele Dukla LBC:D To je extraligový volejbalový klub:D. Co tam máš za praxi?o.O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak přeci někdo poznal, chválím ! :D Pomáhám tam s účetnictvím :)

      Vymazat
    2. Tak já jsem v Liberci hodně často, ještě abych to nepoznala:D:)

      Vymazat
  6. Proč ho teda prodavas kdyz je tak krasny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neunosím ho :) Mám spoustu náhrdelníků a tenhle se mi bohužel k ničemu moc nehodí :)

      Vymazat