středa 21. května 2014

Hello sunny days

Přeji krásný květnový den !
Ano, konečně tu máme krásné počasí a sluníčko. Nádhera, na to jsem celou dobu tak moc čekala a těšila se, jak konečně vytáhnu nové jarní věci ! Jako první tu mám novou květovanou košili a k ní ladící dokonce i kryt na mobil :D Oranžové sáčko už jste mohli vidět minulý rok a stále je mé moc oblíbené.
Doufám, že si to počasí užíváte stejně jako já! ♥

 sako - romwe.com
květovaná košile - Aliexpress
kabelka - Iam
džíny - Tally Weijl
baleríny - Deichmann

 Bonusová fotka aneb když mě nečekaně vyfotí přítel :D

6 komentářů :

  1. Pekné fotografie. Pristane ti veľmi, keď sa usmievaš :)

    OdpovědětVymazat
  2. na té bonusovce ti to sluší nejvíc! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Och! Tá košeľa so sakom! Nádhera! Veľmi ti táto farba pristane :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší :)) ta košile je taak krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto je naprosto překrásná kombinace!:) sako, košile <3 ty barvy! zbožňuji na Tobě černou, nude apod. ale i barvám ybch se určitě nebránila! úžasné :) koukni ke mně, právě začínám pinkpo.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat