středa 7. května 2014

My collection of necklaces

Krásnou středu všem !
Strašně mě těší vaše úžasné komentáře, které mi momentálně dodávají ještě víc dobrou náladu a pozitivní energii. Když teď mám mnohem víc času, rozhodla jsem se věnovat se mnohem víc blogu a samozřejmě i youtube kanálu a točit více videí. Tak doufám, že vás moc nebudu zatěžovat každodenními články :)
Dnes tu máme video, na které mi chodilo hodně otázek. Video o mé bižuterii. Protože by bylo asi na milion hodin, kdybych měla ukázat všechnu svojí bižuterii, rozhodla jsem se to rozdělit pouze na náhrdelníky. Většina z nich jsou takové ty masivní a výrazné. Ty totiž poslední dobou nosím úplně nejradši !
A co vy a vaše náhrdelníky? Jaké rádi nosíte? ♥

3 komentáře :

  1. máš sympatickej hlas :))) teda máš jich opravdu hodně a jsou moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja náhrdelníky milujem. Je to skvelý doplnok. Inak ten vešiačik čo je za tebou, tak presne také niečo by sa mi na tie moje náhrdelníky zišlo :)
    GIVEAWAY o kozmetický balíček

    OdpovědětVymazat
  3. Náhrdelníky moc nádherné :)

    OdpovědětVymazat