středa 28. května 2014

My peplum skirt

Doufám, že se máte hezky ! ♥
Dnes tu pro vás mám jen rychlý post s mým outfitem. Byl ještě do toho krásného teplého počasí. Teď je zamračeno a prší... Doufám, že se zase brzy vrátí to letní sluníčko, které mi tolik chybí a tolik jsem se na něj celou zimu těšila ! Prosím, vrať se, já se chci opalovat :D



15 komentářů :

  1. Naozaj krásna sukňa. Perfektne si to skombinovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji tvá videa a jsi opravdu moc sympatická a šikovná :) Jen tak dál.
    Blog si určitě projdu co nejdřív celý.

    OdpovědětVymazat
  3. Páči sa mi celý outfit ♥ Ale tá sukňa je naozaj pekná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny outfit! :)))

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý outfit, ta sukně je parádní :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší! Mám pocit, že jsi čím dál hezčí :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta sukně je vážně skvělá! :) taky se těším na sluníčko

    OdpovědětVymazat
  8. Krásna sukňa! A celkovo veľmi pekne skombinovaný outfit! Si kočka!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Super, mám stejnou sukni a prodávám ji nesluší mi jako tobě :D :-) , tak kdyby něco, tak mi napište komentář pod tento příspěvek díky :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi tak nádherná! <3 Sekne ti to :) A outfit jednoduchý, ale jednoduchost nikdy nezklame. :-)

    The little blonde

    OdpovědětVymazat
  11. sukňa je super ! :)

    Rada by som ťa pozvala do GIVEAWAY o novinku na českom trhu :) Budem rada ak sa zúčastníš, stačí odpovedať na otázku

    OdpovědětVymazat