úterý 20. května 2014

Prague zoo

Doufám, že si užíváte krásné slunečné úterý !
Ráda bych se v tomhle postu vrátila do jednoho krásného dny, kdy jsme navštívili s přítelem pražskou zoo. Nedávno tu byly fotky z naší liberecké a tentokrát ta pražská. Já mám zoologické zahrady totiž moc ráda ! A taky mě baví ty slunečné dny v Praze, mezitím co v Liberci proprší celý den. To se ale naštěstí netýká tohoto týdne, protože ten má být krásně slunečný, což mě strašně těší ! :)






8 komentářů :

  1. V Pražské zoo je to moc pěkné :) akorát minule lanovka nejezdila, to je škoda :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky miluju zoo :) a "koblížky" co máte na 4. fotce úplně miluju, hlavně s čokoládovou polevou! :D <3

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky, taky jsme nedavno s kamaradama byly a uz bych sla znova!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné :)) já jsem tam ještě nebyla, ale chystáme se tam někdy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám moc ráda Zoo, teďka se s kamarádku chystáme do Zoo Olomouc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olomouc mám teda hodně daleko, ale musí být taky krásná :)

      Vymazat