pondělí 26. května 2014

Zips on my leggings

Krásný pondělní den všem ! ♥
Doufám, že jste měli úžasný víkend a pořádně jste si užili to krásné počasí. Mě totiž dodává to slunce energii a dobrou náladu :) A taky možnost vyvětrat spoustu kousků, které jsem musela schovávat pod bundou. Jako třeba tuhle fialkovou košili, kterou nosím moc ráda. Na sobě mám taky nové legíny se zipy, které jsem už dlouho sháněla a konečně sehnala ! Na krajkové balerínky jsem se už moc těšila a s kabelkou vás už asi hodně nudím. Když ona je moje nejoblíbenější. Ale nebojte, v příštím outfitu už jí vyměním za jinou :)






19 komentářů :

  1. Tak tento outfit Ti moc sluší :). Můžu se zeptat, kde jsi legíny pořídila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otevřel se v Liberci nový krámek, ale bohužel je to taková no name značka :D

      Vymazat
  2. moc ti to sluší, máš super postavu:) kde jsi koupila tu košili?:)

    http://evaheartslife.com

    OdpovědětVymazat
  3. Aj tebe krásny pondelok ! :)) si kráska a legíny s košeľou sú super ! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně se mi líbí ta košile :) má super barvu

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší!
    Líbí se mi ten krajkový detail na legínách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda ! Mě se právě ta krajka na legínách moc nelíbila, ale bohužel tam jiné bez krajky neměly :)

      Vymazat
  6. Máš nádherné nožky a ta fialová na tobě vypadá opravdu pěkně:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný outfit! Ty legíny jsou krásné :) Podobné jsem viděla na různých eshopech :) Myslím, že třeba na ebay mají stejné, ale bez těch krajek :)

      http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

      Vymazat
    2. Já je právě na ebay hledala a nenašla :(

      Vymazat
    3. aha :O tak pokud na ně zase někdy narazím, tak ti dám vědět :)

      Vymazat
    4. Tak to budeš moc hodná :)

      Vymazat
  8. Pekný outfit! :) Veľmi sa mi páčia tie legíny :)

    OdpovědětVymazat
  9. krása :) kde si koupila ty sluneční brýle? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) mám je už dlouho a tuším že jsou z C&A :)

      Vymazat
  10. Mám podobný legíny a jsou úžasně pohodlý. Taky jsem se do nich zamilovala a nosím je dost často. Hodí se skoro ke všemu. K variantám elegantním, street a podobně.. A jinač vypadáš úchvatně a miluju tvoje vlasy!!! *Krystyna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jsou skvělý ! A moc děkuji za tvoje milé komentáře Krystynko ♥

      Vymazat