středa 11. června 2014

Amazing hot days

Zdravím z horkého středečního dne !
Tenhle týden je pro mě nejhorší a nejlepší zároveň. Nejhorší proto, že se uzavírá klasifikace ve škole a tak se jen každý den učím a nemám čas na věci, na které bych čas mít chtěla. Nejlepší je ale proto, že to počasí mi dělá skvělou náladu a já místo sezení doma nad učením, můžu spojit dva v jedno. Opalování venku na sluníčku a učení se zároveň :)
Doufám, že si taky užíváte sluníčka naplno ! ♥







6 komentářů :

  1. Ty si tak krásně opálená!!:O...bydlím v bytě, takže takovou možnost bohužel nemám:/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :) ! Já bych se také mohla opalovat protože máme velkou zahradu ale bez bazénu mě to bohužel nebaví :D

    OdpovědětVymazat
  3. Skočila bych do té vody hned :)

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo, ty už jsi úplně opálená a já budu zase bílá celý léto :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky :) a s tím učením máš pravdu, já se při opalování učila na maturita a dala jsem to :))

    OdpovědětVymazat