pátek 27. června 2014

Banana-blueberry smoothie

Doufám, že máte krásný páteční den !
Určitě jste si už všimli velkého trendu ovocných ale i zeleninových smoothie. Já si je teda dělala vždycky, jen jsem to nenazývala tahle módně, ale říkala jsem tomu prostě ovocný koktejl. Nedávno jsem na něj opět dostala chuť a tak jsem vytáhla ovoce, které jsem doma zrovna měla a rozhodla jsem se udělat si tu mňamku znovu. Takže pokud máte taky rádi smoothie a hledáte novou kombinaci, tak tady pro vás mám jeden tip !


 Asi na 3 skleničky, budeme potřebovat 1 banán, bílý jogurt, borůvky (já jsem použila zmražené) a mléko. 
 Potom samozřejmě nějakou nádobu, v které to následně budeme rozmixovávat.

Doporučuji použít nože se speciálním povrchem pro ovoce, aby byl váš smoothie co nejvíce zdravý a plný vitamínů. Vše jsem přidala tak nějak od oka, nic jsem neodměřovala.

 No rozmixérování všeho jsem použila tuhle univerzální věcičku od Moulinexu.

 Tak a takhle krásné fialový bude výsledný koktejl. No nevybízí to přímo k napití? :)

11 komentářů :

  1. To je barvička <3 Zrovna dnes se na něj taky chystám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo :D taková fialová barva, to je mazec :) Dala bych si ho

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to naprosto skvěle! asi vytáhnu jahody a udělám si taky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Barvička vypadá trošku jedovatě :D Ale jinak to musela být lahůdka :) Dobrý tip!
    http://www.recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá úžasně! Ta barva je boží :) Asi si půjdu také něco podobného udělat :D :)

    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Smoothies jsou skvělá jakákoliv, mohla bych je pořád!

    OdpovědětVymazat
  7. Ta barvička je boží, už jsem to obdivovala na insta ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Už len tie fotografie vyzerajú chutne, mňam ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to vypadá naprosto božsky, hlavně ta barva asi taky povytahuji nějaké ovoce z mrazáku :)

    OdpovědětVymazat