pondělí 23. června 2014

Forgotten

Krásné pondělí všem !
Jako první bych strašně chtěla poděkovat za tu přízeň, kterou teď na blogu pozoruji. Zachvilku to bude totiž 3 dlouhé roky, co jsem si tenhle můj malý koutek založila. Začala jsem úplně od nuly a jen tak z nudy a teď mě to posunulo tam, kam bych si nikdy ani nedokázala představit ! Nebudu vás tady nudit dlouhou předmluvou. Jen jsem Vám prostě za to všechno chtěla poděkovat. Protože jste to hlavně Vy, co mi píšete krásné komentáře a podporujete mě v tom, co mě baví :)
Dnes tu mám jeden zapomenutý nezveřejněný outfit. Trochu se nám ochladilo a tak se teď tenhle outfit do počasí celkem i hodí.
Přeji hezký zbytek dne ♥

 bunda - Reserved
triko - Gate
kabelka - Iam
džíny - Tally Weijl



4 komentáře :

  1. Strašně moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta bundička je skvělá, nemůžu se na ní vynadívat :)) Moc ti to sluší :)
    Jinak já teď rozjíždím nový blog s recenzemi, kdyby si měla třeba chuť se podívat :)
    http://www.recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta bunda se mi líbí, sluší Ti to :)

    OdpovědětVymazat
  4. áá, naše harcovská lávka :D nejsem v Liberci teprve skoro týden a už mi to chybí.. a do školy jdu zase až v říjnu (ne, že by se mi chtělo se učit, ale Liberec mi chybí :D). Jinak outfit je super a ty krásná jako vždy :-) Mně se moc líbí ta kabelka a botky.

    OdpovědětVymazat