pátek 6. června 2014

Friday random

Přeji krásné páteční odpoledne !
Konečně konec týdne, ani nevíte jak jsem za to ráda. Tenhle týden byl totiž jeden velký stres. Nebo spíš tvrdý pád na nohy. Přeberte si to jak chcete, ale po měsíci praxí, které byly úžasně pohodové, to zpátky do školy nebylo nic příjemného. Ještě když se blíží konec roku, snažíte se mít dobré známky na vysvědčení a do toho po vás chtějí milion seminárek a prezentací. Takže nakonec to dopadlo tak, že jsem si krásné počasí užila jen cestou ze školy a potom jsem se dívala jen z okna, když jsem strávila hodiny nad učením a dělání seminárek.
Dost ale o škole a povinnostech. Sem se ráda chodím odreagovat a i když jsem neměla v týdnu čas přidat žádné video na youtube, na blog jsem si vždy chvilku času ráda našla ! :) Takže dnes dáme jen pohodový random fotek z uplynulého týdne.
Užijte si víkend, má být nádherné počasí ♥
 /vynikající plněné mufinny/
 /selfíčko musí být :D/

 /taky tak máte rádi Babybel?/
/nařezané růžičky od toho nejlepšího♥/
 /písmenková polívka jako když jsem byla malá/
/objednávka z nejleginy.cz, brzy se dozvíte více, ale musím říct, že jsem moc spokojená!/
 /paní kopretina/
 /tak vám ještě trochu udělám chutě, pardon :D/

10 komentářů :

  1. Jůůů, ty muffiny mi teda fakt dělaj chutě, mňam, musí být výborné ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm ty zákusky :) Na recenzi o legínách se už těším, taky jsem pekla muffinky, z čeho jsi dělala tu vrchní polevu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti bohužel nepovím, protože jsem je nepekla já :(

      Vymazat
  3. ta poslední fotka! hned bych si dala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tvuj blog sleduji teprve chvilku, ale musim rict, ze jsem si te naprosto zamilovala :) Jsi strasne mila, sympaticka a mas velmi prijemny hlas, rada se na tebe koukam :) Preji hodne stesti do budoucna a pevne nervy pri konci skolniho roku, to zvladnes :) Ja jsem sice cerstve odmaturovala, a tak si konecne uzivam klidu a prazdnin, ale to ,,za chvilku'' ceka i tebe, neskutecne ten ctvrtak utece, obzvlast po maturitnim plese ma vsechno rychly spad :D Mej se krasne a uzivej krasneho pocaci :) Kristyna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristýnko moc děkuji za krásný komentář ! Děkuji za milé komplimenty a gratuluji k matuře ! Ach jak já ti závidím :D

      Vymazat
  5. Bože ty zákusky! :DD Sýry Babybel jsem měla a vůbec mi nechutnají :/ ..

    OdpovědětVymazat
  6. Ahhhh ty muffiny, to mi nedělej <333 A písmenková polívka, ou maaj, tu jsem taky vždycky mívala, když jsem byla malá :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Máš nádherné vlasy a krásne oči. Super fotky

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. ja tk vzdy zasnem z tych tvojich krasnych vlasov :)

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, ktoru najdes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat