úterý 3. června 2014

My neon yellow pants

Přeji krásné úterý !
Pondělí pro mě bylo ve znamení návratu do neoblíbené rutiny a to je brzké vstávání a několik dlouhých hodin ve škole. Klidně bych na praxi zůstala ! A nebo si to vyměnila s úspěšnými maturanty, kterým teď začali prázdniny :D Bohužel ten měsíc ještě musím(e) vydržet. A já věřím že to zvládneme a pak si užijeme zasloužené prázdniny. Těm, co pracují, posílám alespoň pozitivní energii :)
Dnes to bude outfit s mými svítivě žlutými kalhotami z Dresslinku. Moc ráda je nosím na dny, kdy není až takové teplo na odhalené nohy ale přeci svítí sluníčko a je celkem příjemné teplo.
P.S. Za fotky děkuji svojí nadané fotografce sestřičce ♥









 Bonusová fotka se sestřičkou, kdy jsem se snažila zachytit detail nových náušniček :D

13 komentářů :

  1. Úžasný outfit, naprostá dokonalost :) Moc ti to sluší :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/s-essence-na-cestach-limitka-road-trip.html

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý outfit :) a ten náramek s náušnicemi se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta první fotka je moc hezká! přesně taková kombinace vystihuje jarní náladu, sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Tynko, vcera jsem narazila na tvuj youtube kanal a hned shledla vsechny tve videa..jsi mi hrozne sympaticka a libis se mi:D ne ze bych byla na holky teda:D ale jsi fakt kooca..:) no chtela jsem se te zeptat,jestli bys neudelala video o tve peci o vlasky? :) mej se hezky,kacka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jezis ja jsem slepona,ty uz jsi to video vlastne delala :D ...

      Vymazat
  5. Boží, tohle se mi na tobě vážně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tvůj blog mám velice ráda..tvé videa také :) čtu tě už dlouho, ale přece jenom co mě hodně zařáží je to, že si dovolíš nosit falešnou (!) kabelku Louis Vuitton :/ (A je to vážně poznat, že to není originál na první pohled) Pochybuji, že by si tu značku neznala, když máš ráda módu. Podle mě nosit falešnou kabelku jakékoli značky je silná urážky návrháře a u tebe mě to vážně mrzí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý kdo zná Louis Vuitton ví že se tahle neverfull nevyrábí v bílé ale pouze se vzorem kostiček. Takže tohle je jen stejný tvar kabelky. Ano logo tam je, což i mě mrzí, protože taky nemám ráda kupování padělků. Mě se prostě jen moc líbí ten tvar a vůbec jsem si tu kabelku nekupovala s tím, že chci být hrozně důležitá a koupím si LV :D To bych si aspoň koupila opravdu dobrý padělek na kterém by to alespoň nebylo poznat jako na tomhle. Já to prostě beru jako obyčejnou bílou kabelku a podle mě to ani zdálky nikdo nepozná.

      Vymazat
    2. Vím, že se v tomhle provedení nevyrábí, jenže to i takhle z dálky poznám, že se jedná o padělek LV...Jistě by si našla podobný tvar od jiných levnějších značek a byla by aspoň pravá i kdyby jen třeba z Manga apod. :)

      Vymazat
    3. Ano máš pravdu, kupovala jsem jí před pár lety a teď jí kvůli tomu vyhazovat nebudu :) Chápu, že se to někomu líbit nemusí.

      Vymazat
    4. Zajímavý přístup :/ Určitě nebyla tak drahá, aby si jí nemohla oželet :D

      Vymazat