středa 4. června 2014

Rozbalování balíčku ze Zoyo.cz

Přeji pěkný středeční den !
Chtěla jsem napsat úterní ale potom jsem si uvědomila, jak ten čas rychle letí a už jsme v polovině týdne.
Jdu rovnou k věci protože dnes bych vám chtěla přestavit nový eshop s doplňky. Pokud jste už viděli mé rozbalovací video, určitě ho znáte, ale tuším, že pro zbytek bude neznámý. Ani já jsem ho do té doby než mě oslovili neznala. A to byla určitě škoda !
Eshop zoyo.cz se mi hned na první pohled zalíbil, protože má opravdu pěknou grafiku, což popravdě u českých stránek není úplně zvykem. Najdete tam velkou škálu bižuterie, ale také doplňky v podobě šátků. 
Nebudu se opakovat, protože vše důležité najdete jak na stránkách ale také videu. Co jsem zapomněl ve videu říct je, že balíček mi přišel opravdu bleskově rychle, hned do druhého dne a navíc je tu možnost zboží do 14 dnů vrátit.
Užijte si video a mějte se moc krásně ! ♥





4 komentáře :

  1. Ahooj Tyny :), jsem moc ráda, že jsi nám dala o téhle stránce vědět, protože jsem ji hned otevřela a udělám si radost teda nějakýma doplňkama :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou tam hezké věci, ale vše je příšerně předražené. Většinu si můžu koupit na eBay za pakatel.

    HAIR IN DA STREET

    OdpovědětVymazat
  3. pekny prstynek:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu,ktery konci uz za par dni. Budu rada kdyz se pridas:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat