pondělí 30. června 2014

TMI TAG

Přeji pěkné prázdninové pondělí !
Máme tu oficiálně první den prázdnin. Doufám, že si to i počasí uvědomí a přestane už konečně pršet ! My chceme sluníčko, že? :)
Jinak dnes to bude trochu delší video, ale o to více nových informací se o mě dozvíte. Odpovídala jsem na 50 otázek, takže pokud chcete znát odpovědi, určitě se podívejte na video. ♥


7 komentářů :

  1. Skvelá video, Týnuš ! :-)) inak mononukleozu som prekonala a presne viem aké hrozné to je- nemožeš nič jesť, stále berieš lieky a iba by si spala.. mne to ešte strašne poškodilo pečeň takže som musela stále chodiť ku gastro-enterologičke, kde mi robila sono a tak..ale hlavne že sme už zdravé ! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Já právě nakonec mononukleozu neměla, ale měla jsem právě špatné ty játra (peceň) :) A máš pravdu, hlavní je že už jsme zdravé ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Video jsem dokoukala celé :) Moc pěkné http://sofiestyleblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Máš super videa :-)..jinak jsem taky ve znamení Vah :-)
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Když si ve videích ukazovala novinky, zrovna na tuhle "košilku" jsem se tak těšila až jí na tobě uvidím! Strašně ti sluší, no a o tom jak působíš ve videu zas nemůže být řeč Kristýnko♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :) sory že otravuju ,ale strašně moc se mi líbí twoje obočí mohla bysi tady dát video jak si upravuješ svoje obočí??.. pls.. vím že to zní uchylně ale ja fakt uchyl nejsem jenom máš prostě boží obočí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Video kde jsem ukazovala svoje líčení i s obočím je tady: http://tinyscherryflavor.blogspot.cz/2014/05/my-everyday-makeup.html

      Vymazat