pondělí 16. června 2014

Tutorial: Květované nehty

Přeji pěkný začátek týdne !
Doufám, že jste si užili krásný víkend. Já byla v neděli na pouti/jarmarku a fotky určitě uvidíte příště :)
Dnes pro vás mám totiž návod jak na květované nehtíky, inspirované lahví Arizony. Mě se totiž ta lahev strašně líbí a tak jsem si květinky nalakovala i na nehty.
Mějte hezký zbytek dne ♥


12 komentářů :

  1. Perfektné ;) Hneď som dostala chuť na Arizonu, táto je moja naj :P ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Kristýnko ty jsi užasná! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, tak ty zkusím :-) Úžasné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. wow! to vypadá naprosto úžasně... já bych asi neměla nervy ses tím piplat .-D lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se ti to povedlo. :) Kde kupuješ Arizonu? Dřív jsem ji vídala v DM a už ji nemají. :( Hledala jsem i v Bille a Tescu a taky nic...

    OdpovědětVymazat
  6. K týmto krásnym nechtíkom by sa ti úplne hodili tieto šatičky :) http://tinyscherryflavor.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Pardon mne sa zmýlili linky .. myslela som toto http://mlovedresses.com/products/60940-silk-embroidered-dress :))

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tieto sú krásne !! :) Myslím že na leto perfektné ! :) Tammybeaty

    OdpovědětVymazat