čtvrtek 19. června 2014

Železnobrodský jarmark

Přeji pěkný čtvrteční den !
V neděli jsem se byla konečně trochu odreagovat od školy a byla jsem na Železnobrodském jarmarku. A protože poutě, jarmarky a jiné podobné slavnosti zbožňuji, nemohla jsem ani na této chybět. Byla jsem mile překvapená, že mě tam potkalo hodně mých odběratelek a pokud tohle čtete, moc vás zdravím ! :)
A co Vy? Máte rádi jarmarky s atrakcemi? ♥



 Zkoušel jste už někdo čokoládový kebab? Je to naprosto vynikající ♥
 Mojito já ráda, tentokrát jsem zvolila borůvkové !



12 komentářů :

  1. Pekné fotky. Tieto akcie mi vždy pripomenú detstvo :))

    OdpovědětVymazat
  2. Máš tlusté bříško :D Jak se ti úplně rýsuje pod tím uplým trikem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seš blbá nebo co? Nepoznáš tlusté lidi tak se schovej, chtěla bych vidět to tvoje ;)))))))

      Vymazat
  3. Moc Ti to sluší :) Jsi tady úplná kočka :) Nejvíc se mi líbí ty kalhoty

    OdpovědětVymazat
  4. Kristýnko já miluju tvoje vlásky <3

    OdpovědětVymazat
  5. to muselo mít fajn :)
    skvělý kalhoty!

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm, borůvkové mojito ani čoko kebab jsem teda ještě neměla a dala bych si, vypadá to skvěle :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jééj, slovenská vlajka, haha ! :D Ten nápoj, čo držíš v ruke vyzerá naozaj chutne ♥ Pekné fotografie :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    Zelená giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, máš krásné kalhoty, můžu se zeptat odkuď je máš?

    OdpovědětVymazat