pátek 11. července 2014

Black friday

Přeji pěkný páteční den !
Pro mě teda upřímně moc pěkný nebyl. Návštěva zubaře je pro mě noční můrou a dnes jsem jí bohužel musela absolvovat. A za týden tam jdu znovu. Pro mě je terapie jasná-nákupy! Proto jsem si dnes udělala radost jednou maličkostí z H&M a mimochodem tam mají celkem velké slevy, tak se určitě zajděte taky podívat. 
No a to bych nebyla já, aby mě ty nákupy nelákaly i na internetu. Zabrouzdala jsem na stránky Zoot a udělala si takový menší seznam věcí, které se mi tam zalíbily a ráda bych je vlastnila. Příjemně mě překvapily i ceny a tak se asi budu muset hodně držet, abych opět neprovětrala peněženku :D
P.S. Máte rády wishlisty a taky si je tvoříte? :)

1. Sukýnka- vzdušná, áčkový střih, prostě ideální sukýnka na léto pro mě
2. Sáčko- tohle bych si nejradši pořídila hned, černé sako se jen tak v šatníku neztratí
3. Top- moc jsem si tenhle střih oblíbila a nejradši bych ho měla ve všech barvách
4. Deštník- k tomu není co dodat, na letní deštíky jako stvořený, navíc se tenhle tvar deštníku jen tak nepřetočí ve větru, což mám vyzkoušené, už několik deštníků jsem po jednom větrném a deštivém dni hodila do popelnice
5. Balerínky Mel- plastové botky jsou pro mě ty nejpohodlnější a když navíc ještě krásně voní
6. Peněženka- značková peněženka Gionni za 399? ano prosím !

8 komentářů :

  1. Tak do toho dnešního uplakanýho počasí by se tenhle černý outfit dokonale hodil :D Ale jinak jsou to super kousky :) Máš vkus!

    http://www.recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To sáčko je nádherné :) Ale ten deštník ... to je něco dokonalého! :O Opravdu bomba :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jo wishlisty si dělám:D...vždycky si sepíšu věci který bych chtěla a potom(protože jich je často hafo) si je tak nějak protřídim na ty co opravdu "potřebuju", na ty co jsou zbytečné, a na ty co bych si třeba mohla přát k svátku nebo tak. :)
    A sama je moc ráda čtu!!

    OdpovědětVymazat
  4. ta sukně je nádherná a deštník dokonalej! takovej přesně potřebuju! :D <3

    OdpovědětVymazat
  5. Máš skvělej vkus! Já jsem si teď vyhlídla pár kousků z www.answear.cz už jsi tam byla? Je to teď nový český e-shop! :) Z vlastní zkušenosti opravdu doporučuji navštívit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip ! Vypadá to tam moc dobře, hned bych si taky několik kousků vybrala :D

      Vymazat