úterý 8. července 2014

Favorite pieces

Přeji pěkné úterý !
Dnešní outfit je složený z mých momentálně nejoblíbenějších kousků. Jako první musím zmínit tílko z ELLE, které teď tahám naprosto všude! Dá se totiž kombinovat úplně se vším a je supr pohodlné. Další moje džínová bundička z Cropp Townu, legíny se zipy a sandálky s cvoky. No a jako poslední jsem konečně provětrala mojí novou kabelku z IAm. Je malá a praktická :)
Užívejte si krásného počasí ♥







13 komentářů :

  1. Moc ti to sekne, to tílko také miluji, je dokonalé!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší Ti to :) Moc se mi líbí ty boty

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to! Jako vždycky :))... Podobnou džísku sháním ...

    OdpovědětVymazat
  4. To je super kombinace! :) Ta kabelka je perfektní! :)) Jsi strašně milá ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Vždy jsem tvé krásné vlasy obdivovala, ale jak máš tu fotku zezadu, tak to ombré vypadá celkem nepovedeně. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky to není úplně moc podle mých přestav :) Je tam hodně vidět ten přechod a pak už jsem se bála si to znovu barvit abych to nepokazila ještě víc :D

      Vymazat
  6. Strašně pěkný outfit,moc se mi líbí tvůj styl. :) Tu kabelku bych brala hned,ale 700 na ní teď fakt nemám... :/ :D chtěla jsem se jen zeptat - jsi fakt hodně hubená,ale fakt máš vel 32? zdá se mi,že na to máš docela široké boky,tak nevím... (neber to jako urážku!!!) . ale fakt se strašně krásně oblíkáš :) chodíš na nějakou brigádu,že máš tolik oblečení? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komplimenty :) A máš pravdu, boky mám velké, ale to je jen kvuli tomu že mám drobné tělo a právě mi jsou většiny kalhot velké, tak musím mít tu 32 :) Brigády mám a pak si snažím šetřit nebo se snažím hodně prodávat oblečení, které nenosím, protože toho mám fakt strašně moc :)

      Vymazat
    2. Máme to tak docela stejně, taky jsem drobná a některý vel. 34 jsou mi hrozně obrovský, takže jsem z toho někdy smutná, že z obchodů chodím s prázdnou. Jinak co se týče kalhot začínám špekatět a obalovat se :D takže jsem ráda, když mi jsou ještě jeansy z Terranovi ve vel. 34 :-D Udržuješ si nějak svojí postavu, cvičíš nebo se stravuješ zdravě ? :)
      Blog ϐook of ϐeauty

      Vymazat
    3. Konečně někdo se stejným problémem, nevím na jaké obry ty 34 vždycky vyrábějí ! :D Jinak tahle otázka mi chodí často a já pro svojí postavu bohužel nic nedělám, ikdyž bych asi měla :( Jím hrozně nezdravě, ale teď se přemlouvám, že začnu cvičit jogu :)

      Vymazat
  7. Ty vlásky máš,krásné,myslím,že by ti slušela celkově blond:) Více bys podle mne prokoukla,jinak krásný outfit. :)
    Emie.

    OdpovědětVymazat