úterý 1. července 2014

Leopard print

Doufám, že si užíváte prvního červencového dne !
Přijde mi, že pokaždé na začátku probírám počasí, takže dnes se tomu pokusím vyhnout. :D
Na začátek bych chtěla říct, že leopardí potisk nijak nevyhledávám ani ho nemám úplně v lásce. Krásný příklad máme třeba tady. Když jsem po prohrabávání mezi tílky zjistila, že vlastním tohle leopardí, vzala jsem to jako výzvu. Sladit ho tak, aby to ještě vypadalo vkusně.
Jak se mi to povedlo můžete posoudit sami :)


cardigan - H&M
tílko - Amisu
náramek - eBay
kabelka - IAm
džíny - H&M



13 komentářů :

  1. Krásný outfit :) Moc ti to sluší. A nejvíc ze všeho ti závidím vlasy :) Chodíš na ombré ke kadeřnici?

    http://www.recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ! Nene, dělala jsem si ho sama doma :)

      Vymazat
  2. Super outfit, nechápu že ti to všude tak sluší! :-) A ty vlasy, úžasné!!
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Páni tak tenhle outfit se ti vážně povedl. Také nemám ráda leopardí vzory, ale tvé tričko je tak akorát takže za mě palec nahoru. :)) A chtěla bych se zeptat kde si pořídila botky ? jsou užasný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥ Já jsem to právě nenapsala, protože si nejsem jistá :D Kupovala jsem si je minulý rok tuším že v Humanicu :)

      Vymazat
  4. Tak tady ti to moc sluší :) Krásný outfit, krásné vlásky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pekný outfit :) Páčia sa mi hlavne nohavice a svetrík ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Kočka :), tolik Ti to sluší :) Ještě by se mi vždycky líbilo, kdyby jsi dopsala odkud a přibližně za kolik kousek máš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Veru :) Jinak odkud věci mám je napsané mezi fotkami, asi si to přehlídla :)

      Vymazat
  7. Jsi nádherná Kristýnko a outfit je perfektní. Já prostě miluju tvoje ombré ♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Já leopardí potisk naopak mám moc ráda a tobě náhodou moc sluší :)
    Máš teď nádherné vlasy, jsi strašně krásná Týno :) na to, že zase ombre ráda nemám, na tobě se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  9. Já ti tak strašně závidím ty vlasy :))

    OdpovědětVymazat
  10. Krasny outfit. Mas uzasne vlasy. To ombre ti pristane zo vsetkeho najviac... Samozrejme aj outfit.

    OdpovědětVymazat