sobota 26. července 2014

Rozbalování balíčku z Yesfor.com

Přeji krásný víkendový den !
Dnešní videu bude jak z mé strany, tak doufám i s Vaší, celkem oblíbené. Přišel mi balíček a já jsem ho musela hned rozbalit. A co mi přišlo a moje první reakce na to, můžete vidět právě na videu :)


 Top už jste na mě mohli vidět v tomhle článku a kraťásky mám na sobě v téhle fotce.

10 komentářů :

  1. Kraťásky Ti sluší a ten top je božskej! :) A tu podprsenku jsem poznala :D Dej pak vědět, co na ni říkáš, až ji vyzkoušíš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ! :) Podprsenku už jsem zkoušela a zezačátku je to vážně zvláštní :D Ale když si po čase zvykneš, tak jí ani necítíš, pěkně drží a udělá i celkem pěkný tvar, takže pod tílka na léto určitě fajn volba ! :)

      Vymazat
  2. Ten topík je vážně úžasný, tento e-shop jsem doposud neznala :) http://sofiestyleblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem stránky neznala, tak jsem ráda že jsem mohla představit něco nového :)

      Vymazat
  3. skvelé kúsky :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Mě tyhle rozbalovací videa moc baví! Jsem vždy při tom napjatá jako kdyby to přišlo mě! :D Týnko, moc jsem si tě oblíbila, včera jsem shlédla snad všechny tvoje videa, instagram! No prostě.. hrozně mě bavíš a budu se těšit na další tvoje příspěvky! :)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš jak jsi mě potěšila ! ♥

      Vymazat