středa 30. července 2014

Rychlé a jednoduché účesy

Pěkný středeční večer !
Z důvodu spousty dotazů, komplimentů a proseb jsem se rozhodla natočit účesové video a to návody na dva jednoduché a rychlé účesy! Zvládne je určitě každý a ještě vypadají pěkně a myslím, že nejsou tak okoukané :)
Doufám, že je zkusíte a povedou se vám ♥





13 komentářů :

  1. Krásný účesy to se mi líbí :), jen by se mi hodily ty Tvoje dlouhý vlasy :D
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si taky nech narůst :) Ale když narostou takhle dlouhý, tak už mám ty konečky super roztřepený, takže jediný co by jim prospělo je ostříhat na krátko :D

      Vymazat
  2. mě by se zase pro změnu hodila hustota tvých vlasů :-D :-D každopádně s tou "drátěnkou" to vyzkouším. do teď jsme to zkoušela jak jsi říkala jako další slečny, ale tohle mi příjde zajímavé... už jsem to trochu zkoušela zároveň s videem, ale moc se nedaří :( :-D super tipy ! :) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem že máš kratší vlásky a s těmi to jde hůř :) Když jsem je měla ostříhané a dlouhé asi jako ty tak mi to taky tak dobře nešlo. Zkus zkoušet a časem to určitě zvládneš ! :)

      Vymazat
  3. Ani jeden mi nejde.. so sad :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zkoušej, časem půjdou :) Pokud máš teda delší vlásky :D

      Vymazat
  4. Ahoj :)) prosim ako si to spravila z tej ponožky? :)) dakujeeem moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady mám o tom článek i s videem kde je na to návod :) http://tinyscherryflavor.blogspot.cz/2012/10/diy-sock-bun.html

      Vymazat
    2. Dakujem krasne :)

      Vymazat
  5. Dneska zkusím ten drdůlek! :) Máš krásné vlásky, já jsem tak měsíc po stříhání, měla jsem super dlouhý vlasy, jenže jak rostou tak ty konce jsou hnusný, že jsem se na to dívat ani nemohla :( :D
    Jak se staráš o své vlásky? :)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se ti povede ! :) Jinak máme to s vlásky úplně stejně, taky jak mi rostou a mám je dlouhé, konečky mám celkem suché a roztřepené :( Na téma jak se starám o vlásky jsem natočila video, tak se můžeš podívat: http://youtu.be/LUQdcqWWw04?list=UUE-OctX0OHIGhuOBFf4_g4Q

      Vymazat
  6. Moc krásné účesy, dívala sem se i na tvoje video na YT a chtěla bych se zeptat, jak si udělala ten donutek z ponožky? :D Předem Dík. Kíka

    OdpovědětVymazat